Sivut

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Näyttelykausi avattu!

Jos mä edellisessä postauksessa valitin pentukuumeesta niin ehkä mun ei pitäis kun ei mulla taida olla varaa.. Kuka hullu pentukuumeinen tunkee itsensä kahdeksi päiväksi hengaamaan pentunäyttelyyn? Aivan oikein!



Oli mulla hyvä syykin. Pinja, siskoni 11v oli ilmoittettu JH kisaamaan molempina päivinä. Lauantain kisa siis oli neidin ensimmäinen kisa ikinä. Ja upeasti meni, liikutus hyvällä tahdilla, seisotukset ja kontakti, tykkäsin parin työskentelystä ja yllätyin positiivisesti siitä miten rauhallisesti ja rennosti Pinja kehässä oli. Suoritus palkittiinkin sijoituksella joten tuloksena lauantailta plakkarissa nuorempien kolmas.


^Kisakaveriksi päätyi ystäväni Sannin borderterrieri Remu alias suukkko.



Sunnuntain kisa ei Remun väsymyksestä ja Pinjan kokemattomuudesta johtuen mennyt ihan niin hyvin ja sijoitusta ei tullut. Yksilöarvostelussa seisotus ei ollut paras mahdollinen, vaikka lopussa edestakaisten yhteydessä parannus oli huomattava. Pinjan omin sanoin häntä ei jännittänyt yhtään, mutta siskona väitän että jännitystä kyllä oli ilmassa. Minun jännityksestäni nyt ei kannata edes puhua, minä vain tärisin.

Moni tuttu myös sijoittui ja rotukehissäkin oli tuttuja pärjännyt. Onnittelut kaikille tuloksiinsa tyytyväisille. Kiitos myös kaikille hienosta seurasta ja päivän nautuista. Etenkin Vaskimolle joka kuunteli mun höyryymistä kun sunnuntaina junnut oli järjestetty hävettävän huonosti.

Myös Diego pääsi messuille lauantaina. Diego oli ensin vähän junnukehässä kokeiltavana kun teinilauma halus ja sen jälkeen viihdytti lapsia vetämällä heitä kärryissä vetokoirien pisteellä äitini kanssa. Oli kuulemma hurmaannut lapset :)

2 kommenttia: